Studie / E-Autos sind schon heute oft billiger als Verbrenner
Elektroautos sind einer Studie zufolge schon heute oft günstiger im Betrieb als vergleichbare Verbrenner-Wagen. Im Durchschnitt beträgt der Kostenvorteil demnach zwölf Prozent, wie es in der Untersuchung des deutschen Forums „Sozial-Ökologische Marktwirtschaft“ heißt, die AFP am Sonntag vorlag. Auch Modelle mit höherem Kaufpreis und größerem Wertverlust als ihr fossiles Pendant „können diesen Nachteil meist durch geringere Betriebskosten sowie oftmals geringere Werkstatt- und Fixkosten wettmachen“, heißt es in der Expertise.
Der finanzielle Vorteil sei aber noch so gering, dass er andere Hemmnisse bei der Kaufentscheidung – wie etwa die Reichweite und die Ladeinfrastruktur – „offensichtlich meist nicht ausgleichen kann“, heißt es in der Studie weiter. Die Auswirkung der erhöhten Kaufprämie von nunmehr 6000 Euro bei einem Kaufpreis bis zu 40.000 Euro beziehungsweise 5000 Euro bei dem Preis von bis zu 65.000 Euro für E-Fahrzeuge wurde mit eingerechnet. Der absolute Kostenvorteil beträgt über fünf Jahre zwischen 720 Euro beim BMW i3s und 24.540 Euro beim Tesla Model 3.
Für die Untersuchung wurden sechs Autopaare – jeweils ein reines Elektroauto und ein Verbrenner – aus fünf Fahrzeugsegmenten unter die Lupe genommen, die bezüglich Größe, Ausstattung und Motorisierung vergleichbar sind. Über die Studie hatten zunächst die „Saarbrücker Zeitung“ (Montagsausgabe) und das „ARD-Hauptstadtstudio“ berichtet.
Zuschuss macht sehr viel aus
„Gerade nach der Erhöhung des Zuschusses auf 6000 Euro beim Kauf eines Elektroautos sind die Kostenvorteile über alle Fahrzeugklassen sehr deutlich“, sagte Grünen-Fraktionsvize Oliver Krischer zu AFP. „Die Batterien werden immer leistungsfähiger und langlebiger.“ Die Ladeinfrastruktur müsse verbessert und das Abrechnungsverfahren beim Stromladen müsse vereinheitlicht werden.
„Die Menschen müssen sehen, dass das Laden eines Autos kein Problem mehr, sondern im Gegenteil genauso einfach wie Tanken heute ist“, fügte Krischer hinzu. Dazu brauche es endlich an allen größeren Pendlerparkplätzen, Tiefgaragen und Parkhäusern genug Ladesäulen. jp/jpf
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Und die Studie stammt von wem, Krischer selbst oder Tesla?
Verschiene E-Autos mögen in den seltensten Fällen jetzt schon billiger sein als Verbrenner, aber kommt man mit ihnen ohne Zwischenstopp von Luxemburg nach Brüssel?
Journalism at his best.
irgend en Quatsch, wiederhuelen!!!!
Beknackte Studie von einem beknackten Umwelthysteriker!
Benzin wird jedenfalls sehr viel öfter teurer als Strom. Das ist zumindest ein Vorteil für E-Autos
Und wo bitte kommt der Strom her? Hamsterräder? Nach Energiesparlampe und niedrig Watt Staubsauger jetzt Elektro-Konsummonster Elektroauto. Aber was solls, verkauft sich ja gud. Business is business.
et geht beim E-Auto jo awer nöt nömmen iwwert de Präis, wann een den E-Auto mat engem Verbrenner vergléicht –
den E-Auto ass eréischt an der Entwecklung a verbessert sech allmählech, sief öt vum Präis oder vun der Leeschtung
wat awer direkt an d’Aa fällt, ass den gesamt CO2-Ausstouss, berechend vun der Produktioun bis zum Recyclage, do hun d‘ E-Autoen d’Nous nöt viir, siew et vum Material hiir, awer besonnesch durch d’Batterie’n, well een do ‚rare Rohstoffer‘ brauch, Lithium, Ionen asw.
Fiir déi Rohstoffer oof ze bauen, gi weltwéit Böscher oofgeholtz, d’Déieren déi do liewen gi verjood, de Buedem oofgedrohen an eng Onmass Waasser verbraucht. D’Gasen déi den Transport verbraucht an d’Maschinen déi d‘ Rohstoffer oofbauen göt pro KW-Stonn bis zu 200kg CO2 ausgestouss.
Wann den E-Auto mat engem Strom-Mix fiirt, muss en bis zu 80000km fuuren viir esou ‚proper‘ ze sin wéi ee Verbrenner-Auto, do weess een Haut nach nöt ob d’Batterie’n esou laang haalen.
Könnt dobäi, de Recyclage vun de Batterien wou am Moment nach kee weess wéi héich do den CO2 Ausstouss ass.
Sou laang wéi den E-Auto nöt mat 100% ‚gringe-Strom‘ fiirt, ass seng Bewertung nöt besser wéi de Verbrenner.
Bis dohin wärt öt nach Eppes daueren.
Deen eenzegen grousse PLUS ass, beim fouren stéiss den E-Auto keng Schadstoffer aus.
Et könnt nach dobäi, dat déi meeschte rare Stoffer déi ee brauch aus China kommen, wou mer riskéieren an d’Ooffhängegkeet ze gerooden
de maulkuerf
@ de Ben: Nur garantiert bei einem Hybrid (Batterie-Selbstauflader) denn die meisten Stecker-E-Autos resp- Stecker-Hybrid eignen sich nicht für Strecken im Stadt-Schiebe-Verkehr einer Gross-Stadt.
@de Ben
Selbstverständlech, Bréissel ass jo net hannerem Mound.
@ de Ben
öt hängt dovun oof wéi een E-Auto öt soll sen
ee méi ee klenge, zB ee Zoe ZE40 hät eng Autonomie vun 400km, mä duerch déi nei Homologatioun NEDC wärt et der nömmen 300km sen
bei engem Tesla S P100D wär eng Autonomie vun 600km, an der Realitéit awer nömmen 400km
Beim Groupe VW-Daimler-BMW_Ford schaffen se un engem Réseau vun de Statiounen vun der Recharge puissante ultrarapide vun 350Kw. do kanns de eng Restauratioun vun der Autonomie vun 100km a 4 Minute, d.h. 400km a 15 Minuten.
Könnt viir d’éicht an Amerika dann an Europa fiir 2020 +- !
De Probleem bleiwt deen, du muss och esou eng Borne fannen.
schéine Rutsch
de maulkuerf
@ Trierweiler. Selbstverständlech NËT !! Och wann et nëmmen 250 KM sin. Wann den Airconditioning/Heizung, d’Luchten an d’Wischeren mussen ageschalt sin a wann ee mat 120Km/h (Autobunn) fiert geet et net. Da muss ee kaal, déischter oder mat enger deels ondurchsichteger Frontscheiw weider tukelen. Esou flott ass deen Trajet LUX-BRU mat engem E-Auto. Mee an der Staat ass et tiptop.
@ de Maulkuerf:
“ 80 000 Kilometer, do weess een Haut nach nöt ob d’Batterie’n esou laang haalen. “
Bei mengem Hybrid Japaner 4WD ( 2,4 L Bensiner mat E-Motoren op all Achs déi just nëmmen vum Auto selwer gespeist / opgeluede gin) -:- déi Batterien sin elo 179.000 Kilometer ‚al‘ an dron nach ëmmer derzou bäi de Bensinverbrauch op 7,1 Liter pro 100km ze halen. Wéi vum éischten Daag un. -Sech ëmfroen, liesen an checken as alles.- (an Europa huet keen dat)
@ René Charles
jo, Diir äntwert op Eppes, wat nöt zur Debatt steet
méi Kommentar bezit sech elleng op E-Auto
Diir hot ee Hybride
dat ass nöt vergläichbar, well Diir jo och mat Bensin fuert, eng Bemierkung 7,1l op 100km ass nöt wéineg
wann Diir 179000 Km op Ärem KMStand hot, dann ass d’Berechnung Bensin an Elektresch .. oder
vergiesst nöt dat och bei engem Hybrid vill Partikelen durcht oofreifen vun de Pneu’en nöt zur Ömwelt béidréit, huet mam Gewiicht ze din, a well se op der Achs déi just vum Auto selwer gespeist gin, dann ömfroot Iech mool wéi héich an dem Fall den Ausstouss ass
öt deet mir Leed, awer fiir d’Ömwelt maat Diir mat Ärem Hybrid nöt vill, sorry, ma et ass esou
Et ass awer och eng gud Nouvelle : Diir set mat ärem Japaner zefridden, méi schéi kann et nöt sen
de maulkuerf
pour quoi alors les taxes supplémentaires sur les voitures, si ce n’est pas nécessaire ?
donc c’est qd même pour permettre à Mme Dieschbourg et Mr Turmes de sauver la surtaxation cruelle des voitures qui a été instaurée par leurs homologues ds nos pays voisins. peu importe que c’est le citoyen luxembourgeois qui doit souffrir pour le sauvetage du terreur fiscal en Belgique, France et Allemagne. avec les applaudisements de Bettel et Gramegna.
En Artikel iwer Auto’en, Verkéier, Radar, Polizeikontroll, brengt ëmmer vill Kommentaren. Do gesäit en, wat dem Lëtzebuerger wichteg ass.
Gitt léint Iech en Tesla Performance fir en Dag, da fuert Der ni méi eppes aneschtes.
@Romano: Ass dat deen, mat dem d’Police op der Autobunn mat eideler Batterie leie bliwen ass?
Ech hat mer en Zoe gelount. Ech si ganz knapp vu Bartreng bis op Wäiswampesch domat komm, a wir hänkebliwen, wann ech net Heizung, Radio a Luchten ausgemeet hätt an vun Ettelbréck un net iwwert 70 gefuer wir. Fir de Weekend domat vun Esch bis op Féitz an de Supermarché ze fueren ass en awer gudd, mee da brauch een 200 Joer bis e sech rentéiert huet. Esouguer vun Esch bis an de Belle-Etoile geet, well do kann een en oplueden.
@ Trierweiler. Natiirlech leit Bréissel nët hannert dem Mound. Awer ët schinge verschidde Leit um Mound ze liewen. Näischt fir ongutt!
@Romano. Dat ass är ganz perséinlech Meenung an dir wësst jo wat déi wert ass. Ech hun nach nie eppes dovu gehalen!
@Galup
„Und wo bitte kommt der Strom her? Hamsterräder? Nach Energiesparlampe und niedrig Watt Staubsauger jetzt Elektro-Konsummonster Elektroauto.“
Genau do kënnt en hier. D’Luuchte brauchen haut 7-9Watt amplaz 100, ditto beim Staubsauger. Och d’Autobunne brauche manner Beliichtung, nuets wann d’E-Autoe geluede ginn, da sinn vill Fabricken an Atelieren zou, d’Garagen och, et gëtt net gestreckt, gewäscht a gedréchent, och net geföönt, do ass Stroum am Iwwerfloss.
Frot 20€ Entrée fir mat engem Verbrenner an d’Stad eranzefueren, da kuckt der mol wéi séier et geet.
@Jemp
„@Romano: Ass dat deen, mat dem d’Police op der Autobunn mat eideler Batterie leie bliwen ass?“
Genee, eis Polizisten sinn net grad déi schäerfste Messeren am Tirang.
Mat engem Tesla kommt da vu Diddeleng op Wäiswampech an erëm, 2 bis 3 Mol.
Ech fueren matt mengen 11 Joer aalen BMW matt 3 Liter Diesel, Verbrauch 7,2 Li/100km an daat zenter Ufanks.
Ech hun en secheren, gudden an spursamen Auto.
Den fait datt ech hien elo schons 11 Joer laang furen, bedeit datt sein ökologeschen Impakt relativ kleng ass, anstatt datt ech elo an Zéiten vun kollektiver Verdommung hei an Europa mer irgend eng Fixkescht kaafen, déi matt Hybrid oder Gott wees waat nach ëmmer 7 Liter brauch.
Déi, déi elo den Klimanoutstand hei ausruffen, giff ech bieden emol iwer richtech Noutstänn op eiser Welt nozedenken.