Mo., 20. Januar 2025




  1. Den Pingelechen /

    Jojo,ech wollt just soen,dass awer wiirklech kontrolléiert gin soll ob déi 90 km/h och angehalen gin,well dén Tempolimit géet esou voll in Ordnung ! Ech fannen,déi 90 km/h op den Autobunnen sollten generell göllen,an 80 km/h bai Réen,dat wier d’Léisung fir manner Accidenter ! Ahjo,do ass jo dann och nach den Ofstand vun éngem Gefier bis bai dat anert : Bai 90 km/h missten mindestens 70 km/h angehalen gin,bai 80 km/h wéinstens 50 Meter ! Och do misst et eppes gin wéi éen „Abstandsmesser“ bai Kontrollen.

    • Jemp /

      Nee, Pingelchen, 80 op der Autobunn, dat ass vill ze séier. Ech géif héchstens 50 virschloen, dat wir vill méi secher. Selbstverständlech och héchstens 40 op de Landstroossen a 25 an de Stied. Dann hätte mer vill manner Doudeger. A wann et dann nach Accidenter ginn, géif ech virschloen, den Autosverkéier einfach total ze verbidden. Vision zéro muss duerchgesat ginn, wa néideg mat Staatsgewalt! Et geet einfach duer, dat gidfereen einfach dohinner fiert, wou e wellt. D’Leit sollen doheem bleiwen!

      • J.C.KEMP /

        Okm/h ass effektiv déi enzeg Léisung, ausser natierlech fir Bussen. An Taxiën, natierlech.

  2. Den Pingelechen /

    P.S.Ech wollt soen bai 90 km/h mindestens 70 Meter Ofstand…..

      • KTG /

        Quatsch. Wann et duerch manner Vitesse manner Stau gëtt, ass ee manner laang ënnerwee. A bei 90 vs. 130 mécht dat sou oder sou keen Ënnerscheed.

        • de Prolet /

          Komesch, wann Dir nët mat eppes averstan sidd, ass ët ëmmer Quatsch! Wie seet dann, dass ët bei manner Vitesse och manner Stau gëtt? A wann een am Stau steet, kann ee jo de Motor ausschalten. Awer dat ass séicher och erëm Quatsch!

  3. Grober J-P. /

    Wonnerbar elo kréien mer d’Police emol esou richteg un d’Schaffen. All 500 m een mat der Laserpistoul.

  4. Wollmaus /

    Generell finde ich nicht gut, dass damals die Geschwindigkeitsbegrenzung wegen eines Wahlgeschenks eines Ministers von 120 auf 130 erhöht wurde. Zumal später die Höchstgeschwindigkeit in Tunnels inkonsequenterweise auf 90 herabgesetzt wurde. Der Unterschied von 130 auf 90 ist einfach zu hoch. Dass es noch nicht zu Auffahrunfällen vor Tunnels gekommen ist, hat vermutlich nur damit zu tun, dass sich niemand an die 90 in Tunnels hält. Dabei macht es sicherheitstechnisch durchaus Sinn in Tunnels nur 90 zu erlauben. Nur müsste dann konsequenterweise auch jeder Tunnel mit Sektionsradar ausgestattet sein. Um dann aber Auffahrunfälle zu verhindern, sollte es generell auf Autobahnen eine GeschwindigkeitBegrenzung von 90 oder maximal 110 geben. Auch dies sollte mit mehr Radaranlagen kontrolliert werden. Zudem muss die Frage erlaubt sein, ob, wenn man das Verkehrschaos in den Griff bekommen will, Individualverkehr generell nicht dank einer Maut auf Autobahnen und innerorts reguliert werden sollte.

    • KTG /

      Eine Maut ist aufgrund der kurzen Distanzen und endlos vielen Auffahrten eher sinnlos. Die damalige Anhebung unter Grethen auf 130 km/h war allerdings mehr als nur sinnlos. Eine generelle Senkung auf 90 oder 100 wäre sinnvoller. Man könnte jetzt argumentieren, dass die A1 ab etwa Senningerberg Richtung Trier und die A7 ab Mersch Richtung Norden dessen nicht bedürfen, aber das würde nur zu Chaos führen.

      • de Prolet /

        Und eine Vignette, wie in der Schweiz? Wäre das etwa auch wieder Quatsch?

  5. DeMisch /

    Wann ech moies mat 40 kann fuhren sinn ech schons frou. Wow 90 ob der Autobunn. Dovunner dremen ech schons lang.

  6. Bender /

    Kéinte och einfach mol 110km/h riicht duerch permanent maachen, och an den Tunnellen. Ausnahme vläit Wasserbelleg-Potaschbierg an e Stéck vum Saarland erfort. Dat sennlost Beschleunegen op 130 well ee gedréckt gett, fiir 20 Sekonnen drop rem Kilometren mat 110 am Zéifloss ze hänken…
    Mäin Virschlag as souwisou einfach op Landstrooss deklasséiren, Camionen awer weiderhin 80/90 a keng 70, D’Spueren musse manner breet sin, automatesch Platz fiir eng Busspuer iwwerall.

    • KTG /

      Déi dëmmsten 130 sinn déi tëschent Groufft a Gousselerbierg. Do fiert ee wuel knapp 500 m mat 130 éier schonn deen nächsten Tunnel kënnt. Idem op der mierscher Säit.

  7. Menni /

    Wenn ich richtig verstehe, geht es hier nur um Verkehrssicherheit. Aber wie steht es mit der Lärmbelästigung von Anrainern … kein einziges Wort … Wohne leider in den falschen Stadtgebieten. Tag und Nacht nicht auszuhalten, der Geräuschpegel der A6. Also 90km/h bitte andauernd …!

  8. Nomi /

    Di max Vitesse muss kontinueierlech an dynamesch un d’Densitei’t vum Traffik ungepasst ginn fir den Ziehharmonikaeffekt ze verhenneren .
    Fix alternative 130 an 90km/h sinn net di optimal Lei’sung !
    Firwaat hun mer den CITA mat den Affichagepanneau’en ??

    • KTG /

      Dat ass effektiv richteg, just datt kaum eng S… weess, datt déi Vitesse-Indikatioune vun de CITA-Schëlder obligatoresch sinn.

    • Bender /

      Fix 90 (oder realistesch 110km/h 24/24) sin eben just do fiir deen Effekt ze verhenneren, well d’Camionen numol 80/90 fueren produzéiren déi andauernd deen Effekt.
      Op wierklech vill Kontrolle wärte sinn, ech sinn gespaant.

  9. n der Parad /

    Geschwindigkeitsbegrenzung im europaweit bekannten Baustellen-und Stauland Luxemburg…..so’n Stus!

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