So., 19. Januar 2025




  1. carlomathias.goebel /

    Virwaat gëtt dann elo neess d’Monnerecher Strooss zugemaach. Totale Blödsinn vun den P&Ch. Virwaat nëtt emol e Chantgen fäerdeg maachen an dann dee nächsten ufänken. Alles vun deene Gréngen gestreiert fir d’Autosfuerer sch…… ze doen. Iwregens, an der rue de Liège kommen d’Leit mat hiren Autoen zanter dem 23. Juni nëtt méi an hir Garagen, an et gesäit nëtt derno aus wi wann daat geschwënn eriwwer wir.

  2. Jemp /

    „Die Verkehrsberuhigungsmaßnahmen auf dem Bd. P. Dupong sind durch den partizipativen Prozess zum ‚séchere Schoulwee’ in einer Tempo-30-Zone umgesetzt worden.“
    Vu wegen „partizipativ“: Et gung just drems mat iwerdriwene Schikanen de Verkéier ze behenneren. D’Resultat ass, datt haptsächlech den ÖT behennert gett, an déi vill Camionen, déi mussen op déi emliegend Chantiere fueren. Sie mussen andauernd stoe bleiwen an erem ufueren, wat éichtens Stau produzéiert, zweetens de Radau immens steigert, drettens immens vill Ofgase provozéiert a véiertens eng immens Gefor duerstellt, well virun der Schoul d’Kanner an d’Veloen tescht de stoende an ufuerende Camionen a Bussen eremlafen a fueren. Grauenhaft! Méi domm geet et net!

  3. Romain /

    Arbeitsplanung (wenn überhaupt) wird so gestaltet um eine Present zu zeigen, nicht um effizient zu sein. Man kann schneller arbeiten. Wenn nicht gearbeitet wird, kann die Strasse zum Verkehr geöffnet werden, Platten auf Strassenlöscher legen, Ampeln entfernen…

  4. de Schmatt /

    „Nach der Baustelle ist vor der Baustelle“, ist nicht nur der Fall in Esch. Das ganze Land ist eine einzige Baustelle.

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