Sa., 23. November 2024




  1. Grober J-P. /

    Genau so habe ich mir das vor gut einem Jahr vorgestellt. Mittal der umweltbewusste Sanierer und Salvini noch als Handlanger. Kauft er jetzt Diddeleng zurück?

  2. Nomi /

    Seit den ILVA Deal um Desch ass, hun ech gesoot, daat gett ee Schlaag an d’Wasser !

    Et kann een wuehl aal Industri’en an Anlaagen kaafen an rem obpaeppelen, mee bei Schrott an so’u villen Emweltproblemer ass Obpeppelen net mei‘ mei’glech.
    Daat waert de Mittal elo angesinn hun, an huet d’Geleegenheet gepaackt seng Fanger aus der Schrottpress raus ze zei’en !

    Et muss een och bedenken, dass de Reckgang an der Autoproduktio’un, och ee Reckgang an der Blechproduktio’un bedeiten.
    Wann an Zukunft, eis Auto’en autonoom fuhren kennen, gett et och maner Akzidenter, an d’Auto’en kennen aus (Plastik an Karton) gebaut ginn !

  3. John /

    D’Flachstoolsektor huet den Hick wéinst der Autosproduktioun, Delphi an Mahle entloossen LEit. Bosch an Deitschland mescht en Wierk zou.
    An dobei ass et esou schéin am Greta-Wahn sech ze tummelen.

    • marcel /

      John, mir huet et Angscht gemaat, wéi eczh gesinn hun, wéi d0Leit dem Greta no gelaaf sin!!

Sie müssen angemeldet sein um kommentieren zu können.

Melden sie sich an
Registrieren Sie sich kostenlos