Nach tödlichem Unfall / „Sécurité routière“ wiederholt Forderung nach allgemeinem Tempo 30 innerorts
Nach dem tödlichen Unfall am Montagvormittag in Neudorf, bei dem drei Menschen getötet wurden, wiederholt die „Securité routière“ ihre Forderung nach einer allgemeinen Geschwindigkeitsbegrenzung von 30 km/h innerhalb der Ortschaften. Angesichts der Todesopfer im Straßenverkehr könne keine Maßnahme zu streng sein, sagt Paul Hammelmann, der auch für ein Überholverbot an Bushaltestellen plädiert.
Am Montagvormittag forderte ein Verkehrsunfall in Neudorf drei Menschenleben, als zwei Autos einen Bus überholen wollten, der an einer Haltestelle stand. Obwohl offiziell keine Einzelheiten bekannt sind, scheint aber offensichtlich zu hohe Geschwindigkeit eine Rolle gespielt zu haben, meint der Präsident der „Sécurité routière“, Paul Hammelmann. Anders könne man sich die Bilder der Unfallstelle nicht erklären.
„In Kürze werden wir unseren Forderungskatalog hinsichtlich der kommenden Wahlen vorstellen, der auch schon von unseren Gremien gutgeheißen wurde. Wir fordern u.a. ein allgemeines Tempolimit von 30 km/h innerhalb der Ortschaften, so wie das bspw. in Paris und Brüssel der Fall ist. Die Befürchtung, dass dann mehr Staus entstünden, hat sich dort übrigens nicht bewahrheitet. Wir sind uns bewusst, dass damit auch nicht jeder dann mit 30 km/h fahren wird; aber auch wenn nun mit 40 gefahren würde, hätte man schon etwas erreicht. Im Falle eines Unfalls macht es aber einen großen Unterschied, ob ein Fußgänger mit 50 oder 40 km/h angefahren wird.“
„Da wird sich die ‚vox populi‘ sicherlich aufregen, aber wir sind der Meinung, keine Maßnahme ist streng genug“, meint Hammelmann. Aber Maßnahmen zu beschließen, sei eine Sache, eine andere sei es, dass ihre Einhaltung auch überwacht wird. 50 km/h solle die Ausnahme sein, und 30 km/h die Regel; momentan sei es umgekehrt. Das würde vermeiden, dass Fahrer, die sich normalerweise an die Geschwindigkeitsbegrenzungen hielten, sich plötzlich in einer Situation wiederfinden, wo sie zu schnell unterwegs sind. Des Weiteren fordert die Vereinigung für die Prävention von Verkehrsunfällen, die Geschwindigkeit auf den Nationalstraßen auf 80 km/h zu begrenzen.
Bezüglich der Tatsache, dass der Unfall am Montag an einer Bushaltestelle passierte, sagt Hammelmann, dass er sich durchaus ein Überholverbot an Bushaltestellen vorstellen könnte, in den USA sei es z.B. verboten, einen Schulbus an einer Haltestelle zu überholen. Dies sei allerdings bis dato noch keine offizielle Forderung der „Sécurité routière“.
„Es ist traurig, dass ein so tragischer Unfall passieren muss, damit man uns wieder etwas Beachtung schenkt“, so Paul Hammelmann.
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Als eischt checken ob den Unfallverursacher (63 Johr) net ee gesondheetlechen Problem iwert dem Fuhren haat .
Diën schroën Accident ass nees Waasser op d’Millen vun,naja,esou Verbotsparteien!Wann dach nëmmen meï Leit sech gingen un deï bestehend Viirschreften haalen,dann wiren mär fein eraus!Ech perseïnlech,ech waarden geweïnlich hannert dem Bus an ech loossen deem Gefiër d’Viirfahrt,an dann gët getuut an gemault an flott Gesten gemeet,macht nix,mär geet et op e puër Minutten nit un!Mee,keng Angscht,ech gin awer nit helleggesprach…….
Esou wéi d’Stécker vun den Autoen op där ganzer Strooss verdeelt waren, de Motorueleg war laanscht d’Fassad vum Haus bis op den 2. Stack gesprëtzt, d’Fra um Trottoir ass zeg Meter wäit bis hannert eng Heck geflunn, ass deen do net mat 50 komm! Firwat soll deen sech un 30 halen? En plus, et ass och elo scho verbuede fir eng Schlaang ze iwwerhuelen, och dorun huet hien sech net gehalen! Vläicht war de Probleem éischter de Chauffer wéi de Code de la Route?
Aha, a schon ass den Häuptling vun der S.R. do mat onméiglechen Fuerderungen. Lâng huet ee gottseidank néischt vun em héieren.
@ Nomi – Dir hut vollkomme recht mat ärem Kommentar.
Wéi ech d’Fotoen gesinn hunn, hunn ech mech och gefrot ob deen net éischter mat 100 km/h ennerwee war.
Déi Biller schwätze fir sech! Ech wees net ob allgemeng 30 km/h eppes notzt, well ech wunnen an enger 30er Zone-Strooss mat engem Panneau (direkt virun der Hausdiir) deen weist mat wéivill km/h ee gefuer kënt. Also den Rekord deen ech selwer gesin hun läit aktuel bei 78 km/h… Dofir wärt dât net vill helëfen.. schued!
Genau an dem Tag, wo 30km/h resp. 80 km/h eingeführt werden, wird Herr Hammelmann anfangen, nach einer Reduzierung auf 10km/h respektiv 60km/h zu wimmern, und er wird behaupten, so könne man den Verkehr weniger gefährlich machen.
Herr Hammelmann, dir sidd dach e gebildete Mensch… dir hutt dach mol de Piloteschäin gemat.
Dir misst dach wëssen, dass e Camion oder Bus, dee matten op der Fuerbunn stoen bleiwt, en potentiellt Hindernis duerstellt. Sech drop ze verloossen dass dat Gefier, wat hannendrun kënnt einfach op Null bremsen kann, ass zimlech blauäugig an naiv. Dat kann jo och e Bus sin, oder Trakter, Duebelachser oder schlëmmstefalls en Camion Citerne. Erënnert iech Marteleng 1967. Dofir ass do am biergof, genau esou wéi am Brideler Bierg (an den Alpenpäss) en „Emergency Exit“ gebaut gin – fir de Fall, dass e Vehikel net gebremst kritt. Dat ass einfach eng Abuchtung wou d’Gefier sech auslaafen kann. Genau esou ass de Sënn vun enger Pannespuer an Nothaltebuchten op der Autobunn. Wann elo nach ëmmer een behaapt, dass e Vehikel wat als Obstakel matten op der Fuerbunn steet, méi sëcher ass wéi eent wat op der Säit an enger Abuchtung sein Arrêt huet, féiert all déi Iwwerleeungen an Mossnahmen ad absurdum. E puer Stonnen a Physik an e Cours de rattrapage bei enger Fahrschoul wären vläicht net schlecht.
De System soll Fehlerverzeihlech konstruéiert sin – an net Fehlerfatal… wat bei onserer Verkehrsplanung awer net de Fall ass. Dat zielt iwwregens och fir all déi Betongsinselen déi matten an der Stroos stinn, oder laanscht den Trottoir erauskucken.
Wéi sot mol een franzéischen Politiker: « On va pas augmenter la sécurité en mettant en bloc de béton au milieu de la route! »
Et stresst an lenkt de Chauffeur of, an e gestressten Chauffeur mescht méi Fehler wéi en relaxéierten. Wann dir natierlech lo mam Argument kommt, dass mir all mat manner wéi 30km/h mussen fueren, dann kann ech nëmmen soen, virwat dann net mat 10, oder 5, oder besser mir bleiwen ganz stoen. Well an ären Aen ass juste en Auto dee steet en gudden Auto!
A bon entendeur.
Den Här Bausch kënnt matt Argumenter vun méi Secherheet wann en em den Grond gefroot gët, firwat en Bus net an enger Einbuchtung stoen bleiwt.
Et ass guer net daat.
Den Här Bausch an vill aanerer wëllen dat en Bus d’Fuerbunn blockéiert, well se einfach wëllen, dat d’Leit net méi mamm Privatauto fueren, sie sollen dégoutéiert gin hiren Auto ze benotzen!
Firwaat soss gin ech protokolléiert wann ech virun der Diir vun enger Propriétéit stoen bleiwen(an der Strooss!) fir schnell eppes eranzedroen?
Laut dem Här Bausch misst ech jo dann virbildlech sinn, well ech fir méi Secherheet suergen, oder?
Den Här Hammelmann ass ermiddend matt sengen Virstellungen an Fuerderungen.
Phil, Dir huet vollkommen Recht matt dem waat Dir schreiwt!
Merci
Sämtlech Moßnahmen, déi vum Bausch a vum Hammelmann als Moßnahme fir d’Secherheet op der Stroß geholl (gefuedert) gi sinn, sinn a Wirklechkeet einfach Aktioune fir den Autofuerer ze schikanéieren.. Déi zwee wellen de privaten Autoverkéier ofschafen, net méi an net manner. Datt et hinnen em d’Secherheet geet, ass eng reng Ligen, d’Secherheet ass denen zwee pupegal! Wa mer méi Secherheet op der Strooss wellen hunn, da mussen als éischt déi zwee aus dem Verkéier gezu ginn.
@Pir
Genau esou ass et! De Bausch mecht sech den schéine Männchen, mä a Wierklechkeet huet hien et fauschtdëck op d’Autofuerer sëtzen. No de Wahlen 2013 ass de Bock zum Gärtner gemat gin! An den Hammelmann wollt ëmmer an der „gehuewener“ Politik matmëschen, wat him awer nie gelongen ass – elo spillt hien sech als dem Bausch säin weissen Ritter op. Fannen juste, dass den Automobil Club sech zevill passiv verhällt, schlussendlech vertrëtt hien jo den Intérêt vun den Automobilisten. Do misst méi kommen!
Dem FB seng Welt ass net ze versto’en !
Zu Diddeleng ass grad eng fonkel nei Bushaltestell gebaut ginn.
Mat Anbuchtung, also geint dem FB seng Regel.
Bei den Grengen ass et Moes mat an Mettes Ohni. Wee bleckt do nach duerch