So., 19. Januar 2025




  1. Claude /

    Also daachen di Radaren guer neischt: virdrun an derhannert gett awer weider gerannt, just genau virdrun gett dann op eemol abrupt ofgebremst op di gefrot vitesse, sou datt doduerch nach méi Accidenter geschéien.

    • Hubertus /

      Di Radaren stinn souwiesou net do wou et gefeierlech ass mee do wou der meiglest vill kennen erwescht gin.

      • Hubertus /

        Et waren jo 44 % mei Doudeger.
        Kommen elo och 44% mei Radaren dobei ???
        Da get et awer deier !!!!!!

    • Nomi /

      Di fix Radaren brengen guer an glaat Naischt, well hir Platz bekannt ass, an do oofgebremmst gett .

      Wann mer den Chauffeur wellen richteg forcei’eren fir den Code de la Route anzehaalen, geet et nemmen mat mobile Radaren, angebaut an banalisei’erten Auto’en dei‘ am Verkei’er matfuhren.
      Dann muss ech als Chauffeur domadder rechnen datt iwerall ob all Strooss ee potentiellen Radar kann mech petzen!

    • KTG /

      „sou datt doduerch nach méi Accidenter geschéien.“ Huet de „Claude“ dofir eng Statistik?

  2. Pierre Ravarin /

    Mei Radaren = mei Doudeger ? Hun ech do eppes net verstaan, vun dem decken Gesteins dat versiddener opgefuert hun?

  3. J.C.KEMP /

    Jede menschliche Aktivität ist mit Risiko verbunden. Die meisten tödlichen Unfälle geschehen in den eigenen 4 Wänden. Aber davon spricht niemand und Statistiken werden nicht veröffentlicht. Der Strassenverkehr ist leicht als repressive Einnahmequelle zu benutzen, die gefährliche sprichwörtliche Kellertreppe nicht.

    • Mephisto /

      Grosser Unterschied: In meiner Kellertreppe stürze ich eventuell, aber auf der Strasse bedrohen die Raser nicht nur ihr eigenes Leben sondern das ihrer Mitmenschen, was bei der Kellertreppe nicht der Fall ist.

      Deshalb sind repressive Massnahmen im Strassenverkehr angebracht, sie müssten noch viel drastischer sein für verschiedene Vergehen.

      • Cornichon /

        Ech hat bis elo nach nie Problemer mat der Vitesse vun aneren. Wann déi mech mat 300 km/h iwwerhuelen, ass mir dat egal soulang se net a mech rennen. Wat mech 5 Mol méi nervt sinn d’Battien déi hannendrun Tailgating man, Winkeren net benotzen, Géigeverkéier deen deelweis 1 Meter op menger Spur fiert, an geparkten Auto’en déi rausfueren ouni ze kucken. Dovun stieft vlait keen, mee meng Nerven stiewen. En plus huet déi lescht Generatioun vun Auto’en (ab 2016 doremmer) rem e puer Zentimeter an der Breet bäigeluecht fir eis Mini-Stroossen.

Sie müssen angemeldet sein um kommentieren zu können.

Melden sie sich an
Registrieren Sie sich kostenlos